معرفی ابزار combin scheduler و قابلیت هایی که به کاربران ارائه می دهد

در این مقاله و در وب سایت تبلیغات در اینستاگرام نیوموج قصد داریم تا به طور کامل ابزار combin scheduler را مورد بررسی قرار دهیم. هیچ کس زمانی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی آغاز به کار کرد، فکرش را هم نمی کرد که یک روزی این پلتفرم تبدیل به یکی از بهترین رسانه های بازاریابی شود. اما در حال حاضر این اتفاق عالی افتاده است و بسیاری از مشاغل به لطف قابلیت های فوق العاده اینستاگرام، رشد فوق العاده ای را کرده اند.

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی در حال حاضر، کسب و کار هایی در اینستاگرام به میزان فروشی رسیده اند که یک کسب و کار فضای واقعی، چنین فروشی را ندارد. اصلی ترین عامل موفقیت این دسته از فعالیت های درون اینستاگرام، چیزی جز بازاریابی اصولی نبوده است. اما آیا بین این همه کاربر در اینستاگرام، رقابت بر سر فروش بیشتر کار آسانی است؟

طبیعتا که این طور نیست. از همین رو یک سری ابزار به وجود آمده اند که می توانند در بخش های مختلف فعالیت در اینستاگرام و بازاریابی درون آن، به شما کمک زیادی کنند؛ یکی از اصلی ترین های آن ها، ابزار combin scheduler است. اگر شما هم مشتاق آشنایی با این ابزار هستید، در ادامه همراه ما باشید.

combin scheduler

ابزار combin scheduler چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

 

این روز ها به واسطه پیشرفت فوق العاده اینستاگرام، ابزار های مدیریت پیج متعددی به وجود آمده اند که هر کدام از آن ها نیز قابلیت های خاص خود را دارند؛ حال ابزار combin scheduler هم یکی از آن ها است و ما در این بخش به توضیح کارکرد او می پردازیم. به طور کلی در بخش قبلی دانستید که بازاریابی در اینستاگرام چه میزان اهمیت دارد. حال در همین اول کار لازم است بدانید که ابزار عالی combin scheduler، یک پلتفرم فوق العاده برای بازاریابی در اینستاگرام است. اما چه کارکردی را برای بازاریان دارد؟

هر فعالیتی در اینستاگرام نیاز به برنامه ریزی دارد و این مورد درباره بازاریابی بسیار صدق می کند؛ حال ابزار combin scheduler به شما در راستای برنامه ریزی بازاریابی کمک زیادی می کند. به طور مثال شما با استفاده از این برنامه می توانید محتوای خود را برنامه ریزی کنید و سپس محتوا، از طریق پلتفرم combin scheduler در پیج شما نیز منتشر شوند. این قابلیت می تواند برای مارکت هایی که در واقع نمی توانند زمان کافی را برای هر پیجی بگذارند، فوق العاده باشد.

همچنین یکی از دیگر قابلیت های پلتفرم combin scheduler، ایجاد فید های زیبا در صفحه شما است. دقت داشته باشید که شما می توانید برای محتوای برنامه ریزی شده خود در combin scheduler، از قابلیت های مختلفی استفاده کنید. به طور مثال می توانید هشتگ های پربازدید در زمینه فعالیت خود را به دست بیاورید و سپس از آن ها در پست های خود نیز استفاده کنید. حتی می توانید در زمان انتشار پست موقعیت مکانی را انتخاب کنید تا برچسب آن درج شود.

 

بخش های مختلف ابزار combin scheduler

 

در بخش قبلی به طور کامل دانستید که ابزار combin scheduler چه کارکرد کلی را دارد؛ همچنین دانستید که این ابزار برای بازاریاب ها بسیار می تواند کارکرد خوبی را داشته باشد. اما حال وقت آن رسیده است که نگاهی را به بخش های مختلف combin scheduler و آموزش استفاده از آن داشته باشیم. به طور کلی زمانی که شما به وب سایت combin scheduler مراجعه می کنید، با صفحه اصلی این ابزار مواجه می شوید.

حال در همان صفحه اصلی، تعدادی گزینه در بالای صفحه وجود دارند که شما اصل فعالیت را با آن ها انجام می دهید. هر کدام از این گزینه ها در ابزار combin scheduler کارکرد خاص خود را دارند؛ در ادامه همراه ما باشید تا تمامی این بخش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

Products

 

اولین گزینه ای که در بالای صفحه وجود دارد، اصلی ترین گزینه است. در واقع گزینه Products به معنای محصول و خدمات می باشد. وقتی بر روی این گزینه کلیک کنید، تمامی خدماتی که توسط ابزار combin scheduler ارائه داده می شود را می بینید. به طور مثال در بخش Products توضیح داده شده که می توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار منتشر شوند.

همچنین در بخش دیگری از Products، توضیح داده شده که می توانید از کسانی که شما را آنفالو کرده اند هم مطلع شوید.

 

Pricing

 

هر ابزاری که این روز ها به کاربران اینستاگرام خدمات می دهد، هزینه ای را در قبال خدمات خود نیز دریافت می کند. این مورد درباره ابزار combin scheduler صدق می کند. شما می توانید بر روی گزینه Pricing در بالای صفحه کلیک کنید تا از پنل های فروش این وب سایت نیز مطلع شوید. اولین موردی که لازم است در این باره بدانید، این است که شما امکان استفاده از تمامی خدمات این ابزار را به صورت رایگان برای مدتی دارید.

در مقابل پس از این که مدتی رایگان خدمات ابزار را بررسی کردید، می توانید دو پنل را خریداری کنید. پنل اول ۱۵ دلار برای اشخاص حقیقی و پنل دوم ۳۰ دلار برای پیج های تجاری است.

 

Company

 

سومین گزینه که در بالای صفحه ابزار combin scheduler وجود دارد، گزینه Company است. زمانی که بر روی این گزینه کلیک کنید، گزینه های دیگری نیز به شما نمایش داده می شوند. در این بخش می توانید توضیحاتی درباره این شرکت را مطالعه کنید. همچنین پس از آن می توانید مقالاتی را در زمینه بازاریابی اینستاگرام نیز مشاهده کنید. دقت داشته باشید که حتی رویداد هایی که توسط این کمپانی برگذار می شود در این بخش اطلاع داده می شوند. همچنین می توانید در بخش Company، از نقشه راه این کمپانی هم مطلع باشید.

 

Help

 

این بخش از ابزار combin scheduler همان طور که از نامش هم پیدا است، مناسب برای کمک به شما می باشد. در واقع با استفاده از بخش combin scheduler می توانید پروسه ورود و خروج از حساب کاربری خود را انجام دهید؛ همچنین می توانید با بخش پشتیبانی هم ارتباط داشته باشید.

combin schedulerچرا باید از ابزار مدیریت پیج استفاده کنیم؟

بعد از بوجود آمدن اینستاگرام و محبوب شدن آن در بین کاربران ، یکسری نیاز ها برای استفاده کنندگان و ادمین اینستاگرام بوجود آمد که این نیاز ها را برخی شرکت ها بررسی کرده و آنها را در اختیار کاربران قرار دادند. در این بین ابزار هایی نیز بوجود آمدند مانند ربات اینستاگرام و ابزار های مدیریت پیج و تولید محتوا در اینستاگرام و … . این ابزار ها برای راحت تر شدن کار ادمین ها و صاحبان کسب و کار در اینستاگرام خلق شدند و. مزیت استفاده از ابزار های مدیریت پیج این است که می توانید پست های خود را زمانبندی کنید تا در ساعت های مورد نظر پست ها منتشر شوند.

سخن نهایی درباره ابزار combin scheduler

 

سعی کنید سمت ابزار هایی از اینستاگرام بروید که در واقع از امنیت بالایی برخوردار باشند. به طور کلی ابزار combin scheduler بسیار ثابت شده است و توانسته در سال های اخیر اعتماد زیادی را به دست آورد. امیدواریم که این ابزار برای شما کارآمد باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.