تبلیغات در اینستاگرام

امروزه برای شروع یک کسب و کار یا استارت اپ هزینه های احتمالی فقط کالا یا خدمات نیست.بزرگ ترین هزینه پیش روی یک کسب و کار موفق هزینه تبلیغات می باشد.
تبلیغات امروزه انواع مختلفی دارد مثل تراکت،بیلبورد،ایمیل مارکتینگ،تلگرام،اینستاگرام،تلوزیونی و… امروز ما در این مقاله از سایت نیوموج میخواهیم به تبلیغات در اینستاگرام بپردازیمقبل از اینکه این مقاله رو بخونی اگر قصد تبلیغات پیج اینستاگرامی خود را داری پیشنهاد میکنم مقاله

مهم ترین شاخصه های پیج برای تبلیغات
رو حتما مطالعه کنی
به صورت خلاصه اگر بخواهیم بگوییم امروزه تبلیغات در اینستاگرام به صورت پست و استوری می باشد خب پست و استوری توسط چه پیج هایی؟
اکثرا تبلیغات را به پیج های پربازدید می سپارند معمولا واینر ها،بلاگرها،پیج های دانستنی عمومی،پیج های مکمل کسب و کار بیشترین بازخورد را برای پیج شما خواهند داشت
در ادامه این مقاله از سایت نیوموج به برسی این پیج ها می پردازیم.

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ(واینر،بلاگر)

در حال حاضر اینفلوئنسر بیشترین تاثیر تبلیغات در اینستاگرام را برعهده دارد. اینفلوئنسرها افرادی مشهور و محبوب در اینستاگرام هستند که با استفاده از تاثیرگذاری و نفوذی که بر روی فالوورها دارند می توانند به شکلی کاملا موثر محصول و خدمات شما را تبلیغ کنند. شما باید اینفلوئنسرها را بر اساس نوع فعالیتی که دارند انتخاب کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما دارای محصولات آرایشی و بهداشتی هستید باید بر اساس آن اینفلوئنسر خود را انتخاب کنید.
واینر ها و بلاگر انواع مختلفی دارند برای مثال بعضی از واینر ها محتوای طنز محتوا سازی میکنند بعضی در مورد لوازم ارایشی بهداشتی یا بیوتی بلاگر می باشند بعضی مد و فشن یا بلاگر سفر طبیعی است که برای پوشاک بلاگر مد و فشن مناسب شما است یا اگر نیاز به ترافیک بالای ورودی می باشید میتوانید به واینر های طنز فکر کنید.

تبلیغات در صفحات پربازدید

از دیگر انواع تبلیغات در اینستاگرام که تاثیر بسیاری بر روی میزان فروش محصول و خدمات شما دارد، تبلیغات در صفحات پربازدید می باشد. برای تبلیغات درست شما ابتدا باید نوع کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن پیجی مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید. همچنین شما باید به کیفیت پیج نیز بسیار توجه کرده و تنها در پیج های معتبر و پربازدید به صورت اصولی تبلیغات خود را شروع کنید.

تبلیغات در پیج های مکمل

تبلیغات در صفحات مکمل کسب و کار شما یکی از بهترین و موثرترین مکان ها برای تبلیغات می باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما در زمینه فروش کیف در حال فعالیت هستید می توانید با قرار دادن تبلیغات خود در پیج های مد و زیبایی، فروش کفش و … کسب و کار خود را گسترش داده و درآمدزایی خود را افزایش دهید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام با وجود تحریم ها هزینه بالایی دارد و برای انجام این نوع تبلیغات باید به آژانس های تبلیغاتی مراجعه شود. این روش تبلیغات مناسب کسب و کارهای بزرگ و برندینگ می باشد. تبلیغات اسپانسری دارای مراحل مختلفی است و برای انجام آن باید تمامی مراحل طی شود.

جمع بندی

تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد ولی باید بدانید که تنها انجام تبلیغات کافی نبوده و شما برای گسترش کسب و کار و جذب فالوورهای بیشتر باید کیفیت پیج خود را نیز افزایش دهید. مواردی همچون تبلیغات تصویری، ویدئویی، متنی و … از جمله روش های مختلف برای افزایش کیفیت پیج محسوب می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.