انواع روش تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام روش های متعددی دارد تیم نیوموج برای شما انواع تبلیغات در اینستاگرام را معرفی و توضیح خواهد داد ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه هستید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

به جرات می توان گفت که گران ترین و بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام روش اسپانسری است. این روش به نوعی روشی حمایت شده می باشد. به این صورت که تبلیغ و پیج شما توسط خود اینستاگرام حمایت می شود. محتوی تبلیغاتی که برای این تبلیغ ایجاد کرده اید، توسط اینستاگرام منتشر می شود. شما در بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام می توانید حتی از فیلتر های مختلفی هم استفاده کنید.

به طور مثال می توانید فیلتر سن و جنسیت در نظر بگیرید؛ به این صورت که تنها رده سنی خاصی بتوانند محتوای تبلیغاتی را ببیند و همچنین مخاطبین شما تنها مردان یا خانم ها باشند. دقت داشته باشید که روش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی نیز رو به رو است.

 

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش پاپ آپ است. تبلیغات بری فضای اینستاگرام، صرفا نباید درون خود برنامه پیاده سازی شود؛ بلکه می توانید پیج خود را در بستر های مختلف دیگری نظیر وب سایت و اپلیکیشن تبلیغ کنید. به این نوع از تبلیغات، پاپ آپ گفته می شود.

حتما شما هم تا به حال شده است که در وب سایت های مختلف، با تبلیغات پیج های اینستاگرام رو به رو شوید. این روش به دلیل مخاطبان غیر مستقیمی که جذب می کند، جزو بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام می باشد. همچنین تعرفه آن بستگی به نوعی پاپ آپ و همچنین بستر تبلیغاتی دارد.

تبلیغات بازدیدی پیج ها

این روز ها پیج های بسیار زیادی در اینستاگرام به دلیل طرفداران زیادی که دارند، خدمات تبلیغات را هم ارائه می دهند. حال بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام بعدی به واسطه همین پیج ها ایجاد شده است. برخی از پیج های پرطرفدار که بازدید و ویو بالایی را در محتوای خود دریافت می کنند، با ارائه خدمات تبلیغات برای پیج شما، می توانند مخاطبین زیادی به سمت صفحه ای که دارید هدایت کنند.

دقت داشته باشید که متاسفانه برخی از پیج های اینستاگرام با خرید ویو برای محتوای خود، از دیگر پیج ها سوء استفاده می کنند. سعی کنید قبل از انجام هر گونه همکاری با پیج های مرتبط، ابتدا آمار اینسایت آن ها را دریافت کنید.

 

تبلیغات کلیکی پیج ها

فعالیت مخاطبین برخی از پیج های پرطرفدار، فراتر از بازدیدی ساده است؛ به این صورت که آن ها پس از مشاهده یک تبلیغ، طبیعتا بر روی آن کلیک می کنند؛ این گونه تبلیغات با این که از نرخ بیشتری برخوردارند، اما بازخورد بیشتری را هم ارائه می دهند.از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام، می توان به عنوان بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام یاد کرد.

دقت داشته باشید که مانند روش قبلی، برای این روش هم مهم است که از قبل آماری را دریافت کنید. شما قرار است از طریق درج لینک و منشن شدن مخاطب جذب کنید؛ لذا باید آمار کلیک تبلیغات قبلی آن پیج را دریافت کنید.

 

تبلیغات منشن اینستاگرام

برای کسانی که از بودجه کمی برخودارند، بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام روش منشن است. در این روش نحوه تبلیغ بسیار ساده تر است. به این صورت که پیج افراد مشهور را در محتوای خود منشن می کنید. حال نحوه دریافت بازخورد این گونه است که مخاطبین با سرچ آی دی کاربران مورد نظر، با محتوای شما رو به رو می شوند این گونه به احتمال زیادی تعداد فالوور های پیج افزایش می یابند؛ همچنین به صورت خودکار ویو محتوا هم بیشتر می شود.

دقت داشته باشید که این کار می تواند به صورت هماهنگ شده هم صورت گیرد. نحوه کار این گونه است که شما با پیج های دیگر هماهنگ می کنید و آی دی هم را زیر محتوایی مشترک منشن می کنید؛ این گونه از طریق هر دو پیج فالوور های به صورت زنجیره ای افزایش می یابند.

 

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسری

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش اینفلوئنسری است. این روز ها دیگر هر پیجی در اینستاگرام، تعدادی اینفلوئنسر را دنبال می کند؛ اما اینفلوئنسر به چه کاربری گفته می شود؟ به طور کلی اینفلوئنسر ها کاربرانی در اینستاگرام و فضای مجازی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. به واسطه همین محبوبیت و طرفدارانی که دارند، قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی را هم برای تبلیغات دارند.

به همین منظور، هر گونه تبلیغی هم که در پیج اینفلوئنسر ها ایجاد شود، بازخورد عالی را دریافت می کند. دقت داشته باشید در پیج اینفلوئنسری تبلیغات خود را ارائه دهید که زمینه فعالیت او، مرتبط با شما باشد؛ این گونه فالوور های هدفمند را دریافت می کنید.

 

کدام روش برای پیج های عادی مناسب تر است؟

تا به این جای کار به معرفی تعدادی از بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام پرداختیم؛ اما مورد مهمی که بار ها به آن اشاره داشتیم، مناسب بودن هر روش تبلیغاتی برتر برای هر نوع پیجی است. معمولا پیج هایی که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، در ابهام برای انتخاب روش تبلیغات می باشند. در بین روش های معرفی شده، پیج ها بسته به هدفی که دارند می توانند از یکی از آن ها استفاده کنند.

به طور مثال اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید و می خواهید سریعا دیده شوید، ما تبلیغات کلیکی و سپس تبلیغات اینفلوئنسری را پیشنهاد می کنیم. اما اگر قدرت مدیریت تعداد فالوور های زیادی را در همان اول کار ندارید، می توانید از بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام دیگری که معرفی کردیم، یعنی تبلیغات منشن اینستاگرام استفاده کنید.

از طریق این روش فالوور هایی را با تعداد کافی جذی می کنید و رشد شما معقول صورت می گیرد. لذا همه چیز بستگی به انتظار خود شما دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.